Schrijf een brief aan de gemeenteraad

Een brief aan de gemeenteraad moet u op de volgende manier adresseren:

Aan de leden van de gemeenteraad van Vught
T.a.v. de raadsgriffier, mevrouw K.I. Goossens
Postbus 10100
5260 GA Vught

U kunt uw brief ook sturen via griffie@vught.nl

Vermeld aan het begin van de brief duidelijk het onderwerp waarover u schrijft.

Uw brief wordt geplaatst op een Lijst ingekomen stukken voor de eerstvolgende vergadering van de raad. Tijdens de vergadering stelt de raad de wijze van afdoening van de ingekomen stukken vast. De raad kan stukken voor kennisgeving aannemen, ter afhandeling doorsturen aan het college of agenderen voor een commissie. Tijdens deze vergadering vindt geen inhoudelijke discussie plaats over de ingekomen stukken.

Brieven aan de gemeenteraad zijn in beginsel openbaar. Indien u bezwaar heeft tegen publicatie van uw adres en persoonsgegevens op de website, dan kunt u dit aangeven.